skriver packlista mitt på golvet .

Har haft en riktigt lång dag idag. Jobbet gick väldigt segt i mellan åt och jag trodde jag skulle somna  lite då och då. Men jag höll mig vaken hela dagen och kom hem och la mig och sov i ungefär två timmar. Det var riktigt riktigt skön kan jag lova.

Nu sitter jag mitt på golvet och skriver packlista inför Turkiet och kollar lite på The Proposal. En av mina favvisfilmer, riktigt underhållande. Nu ska jag fortsätta med detta en stund till och sen sova igen. Bilder och sådär ifråg igårkväll kommer upp imorgon istället.

Är det föresten någon som har något tips eller förslag på vad som ska packas med och inte packas med så säg gärna till!
2011-06-18 @ 22:51:48 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback