testing testing .

tänkte att nu när jag väl har börjat bli lite duktig här med både lite bilder och lite uppdateringar så kan jag ju försöka mig på hur det fungerar med tidinställda inlägg. Så det är alltså det detta inlägget är till för. Och vad passar inte bättre än att samtidigt visa er hur jag såg ut i mitt hår idag. Eftersom jag fått en hel del komplimanger och komentarer om det. Så here you go!


en fläta runt hela huvudet och sen en baktill också. Ser inte riktigt lika snyggt ut på bilden som i verkligeheten, men ni fattar. Och detta inlägget var ju bara en liten test också ;)

2011-06-03 @ 20:03:00 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: BEAUTY TOOLS

Snygg frisyr :)

2011-06-03 @ 20:55:54
URL: http://beautytools.blogg.se/
Postat av: BEAUTY TOOLS

Sv: Tack så mycket :) Jo jag har tänkt att göra det :) Har ju några videor uppe men tänkte göra några steg för steg med bilder också :)

2011-06-03 @ 21:12:15
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback