turkiet .

Resan till Turkiet och Alanya är nu bokad och det är tio dagar kvar tills vi är där. Det kommer att bli så fantastiskt bra denna resan det känner jag på mig. Åker iväg med två helt underbara brudar, Frida och Anna! Även om jag bara har träffat Anna en gång så känns detta så jäkla bra. We are like this liksom, lite sådär internt. Men det kommer att bli så bra och sen tillsammans med bästaste Frida på det också, ja då kommer det att bli sjukt galet!!

Allting är nästan klart nu.
¤ Passet är nytt och uthämtat.
¤ Pengarna undanlagda på Forex och hämtas imorgon.
¤ Sjukförsäkrings kort från Folksam beställt.
¤ Resväska fixad.

Dock är detta ju min första resa någonsin, så vad ska man tänka på när man packar? Vad ska man ha med sig och så vidare. Hälp mig gärna med detta!!



2011-06-15 @ 22:44:31 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback