vin och vitamin water .

Tjena tjena.

Jobbet idag gick mycket bra, var en väldigt annorlunda dag att jobba. Röd dag och allt annat i stan stängt i princip. Men eftersom det är Siesta i stan så trodde chefen att det kunde bli en del att göra. Men så var såklart inte fallet. Så jag och Malin spelade en massa spel mellan de få kunderna som kom. Blev allt ifrån kasta gris till yatzy. Gick i alla fall därifrån strax efter två.

Blev en snabbis hemma för att duscha och fixa lite innan jag gick bort till Emelie och Henke och drack lite vin på deras balkong. Sen följde jag med de bort till Siesta området och kikade lite, pratade lite strunt och flörtade till mig två Vitamin Water ifrån den snygga Vitamin Waterkillen. Det satt fint!! Nu är jag hemma igen och väntar på att systern ska hämta upp mig och sen ska vi åka hem till mamma och pappa och grilla lite. Är dock väldigt väldigt sugen på att köpa en biljett till Siestan och rocka loss med mina vänner. Men får fundera lite på hur ekonomin ser ut och sådär. Jobbar ju både imorgon och på lördag. Men banden imorgon vill jag ju se jätte mycket, de bra spelar ju på kvällen så.. Jaja vi får helt enkelt se hur och var min helg slutar. Alla ska ju dit så..

Hörs senare.

2011-06-02 @ 17:36:56 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback