första dagen .

Har tillbringat denna underbara soliga vårdag tillsammans med mamma och pappa. Blev lite shopping och annat mys, bland annat ett besök på IKEA. Mamma och jag lyxade till det med lite vin till maten där. Någon gång ska vara den första för det också ju!! Tänkte ta och visa er lite av min shopping i ett eget inlägg, så det får ni inte missa!!

Nu sitter jag hemma i min soffa och kollar på tv. Bridget Jones dagbok som går på tv får stå för mitt sällskap denna kvällen. Jobb imorgon klockan åtta igen, så det blir nog sängen rätt tidigt ikväll. Men först ska jag kolla klart på filmen och visa er mina nyinköpta skor.
2011-03-05 @ 21:58:27 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback