Makes me remember .



God kväll !

Idag så har det varit fullt upp precis hela dagen. Börjar med att klockan ringer runt sex och jag stiger upp pch äter och gör mig klar för att köra till jobbet, när min bil vägrar att starta. Andra gången denna veckan. Sov som tur var hos mamma och pappa så fick låna en av pappas bilar. Var på jobbet tio över sju och jobbade på fram till två och sen hem till mamma och pappa. Umgås lite med lillasystern som är hemma igen och sen fixa mat. Sen var det dags att köra hem och byta om och göra sig klar för att åka iväg och dansa. Har hoppat på ännu en buggkurs, och det är superskoj.


Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på JLT fruktansvärt bra, men tänkte faktiskt starta en film och krypa ner i sängen. Blir en heldag på Graffiti imorgon, så det är bara att ladda.

God natt.

2011-03-24 @ 22:27:40 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback