perfekt .

Idag känner jag att det är en fantastiskt bra dag, solen skiner och fåglarna kvittrar, precis det men önskar sig en onsdag som denna.
Nu är jag hemma i lägenheten igen efter att ha sovit hos mamma och pappa inatt. Åkte med mamma in till stan och har nu dragit på mig träningskläderna och ska ge mig ut i den underbara solen och det fina vårvädret. Helt underbart, det kände jag under den lilla fem minuters promenaden från mammas jobb där jag hoppade av bilen och till min lägenhet, YES!! Har också varit duktigt och gjort en helkropps skrubbning med peeling, för hade tänkt ta mig en runda inom solariet också, bara för att få en liten snabbare start på våret och sommaren.

Så detta känns perfekt, nu kör vi onsdag mina vänner, en solig och bra onsdag!


Peelingen från detta sättet är helt underbart, eller ja hela sättet är egentligen helt underbart och fantastiskt.
2011-03-23 @ 08:21:43 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback