friday, probably the best day in the world .

Hej vänner.

Nu var det ett par dagar sen, igen. Ska försöka bli bättre på detta, ännu en gång. Det kommer förhoppningsvis upp en del bilder nu de närmsta dagarna då mina garderober är nystädade och mitt humör är på topp. Har varit lite si sådär med de senaste veckorn. Men ingen ska få mig att tvivla på mig själv

I veckan har jag jobbat på arenan och det har gått kanonbra. Nu är det fredag och jag är ledig. Blickar ut över ett snötäckt Hässleholm. Det känns rätt så trist. En annan sak som också känns rätt trist är att jag nu måste sätta fart med min städning och diskning här hemma. Och sen in i duschen och fixa med kläder och sådär till ikväll. För då kommer två av mina finisar hit, Frida och Jenny. Vi ska mysa, äta, dricka massa gott, skratta och dansa hela kvällen och natten lång. Detta har jag verkligen sett fram emot.

2011-03-18 @ 12:50:24 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback