är glad ändå .

Morgonens powerwalk är nu avklarad. Men shortsen på och solglasögonen på näsan känner jag mig lika glad som solens strålar värmer. Alltså väldigt väldigt bra. Ska ta och svida om och göra mig klar för att promenara bort mot jobbet och tillbringa hela dagen inomhus. Inte det optimala en sånhär sommardag, men man kan ju inte alltis vara ledig. Var ju ledig nu i helgen, hela helgen till och med. Dock var det inte lika fint väder då men jag är jäkligt nöjd med min helg ändå. Lördagen var såklart bäst, då hängde jag på Hässleholmsgården och träffade härligt folk, njöt av allt motorbrumande och kände att detta är livet! Gillar mycket just nu, och det hoppas jag håller i sig typ föralltid nu. Visst det finns visa saker jag gärna hade ändrat lite på, ett par personer jag hade viljat ha i min närhet fortfarande men det är väl såhär livet ska vara. Man ska väl sakna vissa och istället se allt ifrån det stora hela.

Nej nu dags för ombyte och sådär innan jobbet. Får försöka njuta så mycket som möjligt av solen någon annan gång.

2011-05-30 @ 09:26:29 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback