fredagmorgon och sol .

God morgon!

Idag är det äntligen fredag och solen skiner. Även om det blåser lite så ver det rätt skönt ute. Tog mig en promenad nu på morgonen i hopp om att jag skulle piggna till lite, men nej då fortfarande supertrött. Förstår faktistk inte riktigt hur det kan hänga ihop. Har sovit så himla gott och länge, men men det är väl bara hoppas på att det försvinner innan jobbet. Ska i alla fall dra ett varv med dammsugaren nu efter frukost för det hoppade jag igårkväll när städningen var gjord. För snäll som jag är så tänkte jag på mina grannar och sparade det till idag. Men det är ju bra, då har jag något att sysselsätta mig med nu.

2011-05-27 @ 09:44:56 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback