ge mig lite till bara .

God kväll min vänner.
Hoppas att dagen har varit superbra och allt annat också är bra.

Min dag har bara försvunnit, har fixat lite i lägenheten, lämnat tillbaka ett par byxor i stan och sen jobbat. Och jobbet gick bra, dock var det en hel del att göra precis innan stängning. Kom en del folk och alla ville sitta där och äta och det är väl inget med det, men sen att folk sitter kvar efter stängning och vekligen inte bryr sig om att det är stängt, det är lite småirriterande faktsikt.

Träffade i alla fall pappa och lillasystern ett par minuter efter jobbet och sen gick jag till min vän Therese och snackade lite strunt och hämtade lite kvarglömda saker. Väl hemma igen så försvann all ork till att göra något och den har fortfarande inte kommit tillbaka helt. Men jag får väl ta och göra ett tappert försök en stund och sen krypa ner i sängen. Har en ganska så fullspäckad helg framför mig.

Så vi säger så för ikväll så hörs vi imorgon igen. Ha en mysig kväll.

2011-05-19 @ 21:48:22 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback