Min Valborg .

Skulle ju berätta lite kort om hur jag firade valborg. Fast det lär bli en rätt lång text ändå. Men den som tar sig igenom får reda på hur skoj jag hade.

Började med att stiga upp vid sjutiden och bege mig ner på Graffiti för att tillbringa lite arbetstid där. En del folk och dagen flöt på hyfsat snabbt. Under tiden som arbetsdagen gick blev det ett par planerings samtal med Frida innan vi kom fram till ett beslut och det blev att vi stanna kvar i Hässleholm. Så När klockan tickat på till ungefär halv fem larmade jag på lokalen igen och begav mig hemåt. Ett par minuter senare kom Frida och Jenny gidandes i Fridas nya snygga bil. Vi begav oss till Maxi för att införskaffa lite mat för kvällen Och körde sen hem till mig igen.

Väl hemma hos mig packade vi in maten i kylen och smälte choklad så vi kunde doppa våra jordgubbar i och avnjöt cider efter cider och fixade oss med kläder och smink.

Vid åttatiden hämtade Emelie och Kennie upp oss och vi åkte bort till T4 och mötte upp de andra. Där det blev grillning och en massa skrattande och drickande. Plus att vi spelade brännboll, fast kanske inte riktigt likadant som alla ni andra brukar göra. Nejdå för ingen tänkte ju på att ta med sig något spel eller sådär denna kvällen, så vi tog oss en 50cl ramlösaflaska och en  vodkakork och spelade brännboll. Först bara jag, Frida och Jenny men sen efter ett tag så blev Henke, Pontus och Hugo också sugna på att vara med. Körde med att hitta på regler allt eftersom och det gick riktgit bra!!

Framåt tolvtiden så tackade jag, Frida, Jenny och Pontus för oss och begav oss in till stan igen för att besöka Harrys. Hade riktigt skoj inne på Harrys med en massa dans, härliga människor och goda drinkar!! Och vid tre tiden begav vi oss ifrån Harrys och vidare till Freds för att handla nattamat. Pontus fixade till sig tre pommes gratis och vi gick nöjda där ifrån vidare hem till Pontus för efterfest. Så där satt vi och lyssnade på musik, åt våra pommes och pratade medans Emil och Pontus drack sina öl. Vid tjugo i fem tackade jag, Jenny, Frida och Emil för oss och gick hemåt. Var väl hemma runt fem och la oss för att sova.

Detta var en väldigt lång text, men det är också texten om hur min valborg firades, och vill bara säga TACK SOM FAN!! Hade verkligen en riktigt rolig kväll!

2011-05-02 @ 21:28:30 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback