positiv energi .

Idag har det varit jobb på schemat hela dagen. Det har väl flytit på rätt bra tycker jag. En del folk precis innan stängning, lite småstörigt när man städat allt och sen sista kvarten kommer det folk. Men det gick såklart bra ändå.

Annars så har det inte hänt särskilt mycket idag, vaknade upp en kvart innan jag börja jobba ungefär, men hann med allt jag skulle göra innan jag kom dit, i tid dessutom. Och nu efter jobbet har jag bara legat ner och kikat runt lite på olika bloggar och sådär. Har även kollar på dagens Galmorama och förra veckans Superstylisten Jonas som jag missade. Älskar dessa två program, man får sån härlig energi av de.

Nu ska jag ta min enorma huvudvärk ut i köket och ta och äta lite, sen blir det nog sängen och kolla lite på tv och hoppas att huvudvärken försvinner tills imorgon.
2011-05-02 @ 21:09:30 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback