regn ute, sommar inne .

Jag och min data är nog inte de bästa vännerna idag. Men just nu för tillfället går det rätt bra för oss.

Jag sitter inne och tråkar idag hittade en gammal sommarskiva från 2007 eller något sånt och låtsas att det i alla fall är sommar och fint väder. Ha plockat ihopa en massa saker här och hängt om en massa kläder och sådär i garderoben. Så nu är det lite ordning och reda både i lådor och garderob. Tyvärr har jag ju ingen kamera, fortfarande. Min tanke var att fixa det idag, men den planen sprack så fort jag nämde den. Men förhoppningsvis till helgen ordnas det. Ogillar att blogga utan att ha roliga bilder och sådär att visa. Det gör ju ändå nästan halva grejen att ha bilder.

Nu ska jag ta mig ut i köket och koka ris och skala räkor till min räkwok. Hörs antagligen senare.


2011-05-17 @ 15:01:13 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback