what if we are made for eachother ..

Regnet slår mot rutan och stearinljusen brinner fint. Och jag har precis avslutat min lilla filmkväll. Har i min ensamhet kollar in två filmer och ätit lite gott. Den första filmen var The social network och den andra som precis slutade var Letter to juliet. Den första var bara för att jag kände attdet kan vara kul att ha sett den men den andra kändes självklar direkt när jag sett omslaget och läst texten. Och shit vad jag gillade den, kan varmt rekomendera den helt enkelt. Nu har jag en film kvar men funderar på att ta den imorgon, för vet att den framkallar mycket känslor och en del tårar. Så jag kryper nog ner i sängen med en varm känsla från den sista filmen och tar den andra imorgon. Ska ja faktistk jobba imorgon också och borde nog vara lite utvilad.

Så säger nu god natt och sov gott mina vänner.

2011-05-22 @ 23:52:49 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: malinlima

vilken är den bästa filmen du sett ? :)

2011-05-25 @ 13:32:06
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback