bad .

Hej vänner.

Veckorna bara rusar iväg och nu har det gått en vecka sen jag var här inne sist. Illa illa, men samtidigt så är det lite förståligt ändå. Var en massa jobb förra veckan, vilket såklart var bra plus att jag min klant har gått och fått hjärnskakning. Eller ja, jag spelade fotboll. Har verkligen inte tur på den fronten för tillfället.

Har dock inte bara varit elände denna veckan. Har hunnit med att träffa min underbara saknade vän Ida som var nere på en liten snabbvisit här nere. Så  vi tog bilen till Väla för lite shopping, lika trevligt som vanligt!!

Nu där emot ska jag ta och krypa ner i sängen och sova och ladda inför en lång dag imorgon, förreläsning mellan halv nio och halv fem. Kan ju lova att jag kommer sova gott efter det..

God natt och sov gott.

2011-10-26 @ 22:53:00 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback