Ett kärt återseende !

Hej.

Ser att det var väldigt väldigt längesen jag var här inne nu. Men ibland blir det så, tiden bara rusar iväg och mycket har hänt sen sist.

Våren har kommit med allt vad det innebär. Skinnpajen och solglasögon fram, färgade roliga kläder, lite flirtande och ett nytt extrajobb. Plus att jag kommit igång på allvar med kost och träning, dock en sträckning i låret som ligger och spökar men annars går det bara bra, och jag älskar det.

Jag ska bli bättre på att uppdatera här nu när det är lite varmare och när det börjar hända lite mer. Framförallt för min egen skull men även för er som läser här. Är annars rätt aktiv på instagram med allt vad bilder och uppdateringar heter så kika gärna in där också ;) Sök då bara på cherryjohanna så hittar ni mig och mina bilder genom vardagen.

Pusspuss !

2012-03-07 @ 13:11:44 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback